nowoczesny design

Noverra

INSPIRUJĄCE EKSPOZYCJE, FACHOWE DORADZTWO, 

RENOMOWANI PRODUCENCI, ARANŻACJE ŁAZIENEK

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 796797394.

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). By przyspieszyć proces reklamacyny prosimy także o wypełnienie formularza, który znajduje się poniżej. 
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt.rzeszow@noverra.pl lub telefonicznie 796797394 Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.


         

    Model lub opis reklamowanego towaru:    

    Numer karty gwarancyjnej / klienta:   

    Numer paragonu lub faktury:    

    DANE REKLAMUJĄCEGO

    Imię i nazwisko:   

    Nazwa Użytkownika Allegro (login/nick):    

    Twój numer telefonu:   

    Twój adres e-mail:   

    Adres do odesłania towaru po uznanej reklamacji:     

    ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

    Opis usterki:      

    Gwarancja

    Każdy oferowany przez nasz sklep noverra.pl towar posiada gwarancję producenta. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu, czyli faktura VAT lub paragon. Wszelkie problemy techniczne rozwiązują autoryzowane przez producenta/importera placówki serwisowe na terenie Polski. Ich adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta/importera. W przypadku braku karty gwarancyjnej,zgodnie z polskim prawem, obowiązującą podstawą roszczenia gwarancyjnego jest dowód zakupu, czyli faktura VAT.