Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 796797394.
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt.rzeszow@noverra.pl lub telefonicznie 796797394 Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Każdy oferowany przez nasz sklep noverra.pl towar posiada gwarancję producenta. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu, czyli faktura VAT lub paragon. Wszelkie problemy techniczne rozwiązują autoryzowane przez producenta/importera placówki serwisowe na terenie Polski. Ich adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta/importera. W przypadku braku karty gwarancyjnej,zgodnie z polskim prawem, obowiązującą podstawą roszczenia gwarancyjnego jest dowód zakupu, czyli faktura VAT.
© 2024 Support4u